Javni razpis »Krepitev trženja blagovnih znamk na tujih trgih prek showroomov«, rok za prijavo 30. 09. 2019
Javna agencija SPIRIT razpisuje javni razpis »Krepitev trženja blagovnih znamk na tujih trgih prek showroomov«. Predmet javnega razpisa je sofinanciranje upravičenih stroškov krepitve trženja blagovnih znamk preko showroomov na tujih trgih.
Showroom je razstavno-promocijski prostor, lociran zunaj meja RS, namenjen predstavitvi izdelkov ali storitev, zaščitenih z registrirano blagovno znamko, ki služi tudi kot mesto povezovanja s tujimi podjetji.
Namen javnega razpisa je podpreti podjetja, ki želijo krepiti trženje blagovnih znamk na tujih trgih in na ta način na trgu dosegati višjo dodano vrednost in konkurenčno prednost, tako pri pozicioniranju končnih produktov na tujem trgu, kakor tudi pri vključevanju v globalne verige vrednosti na različnih nivojih.
Produkt ali storitev se uvršča v področje uporabe S4 (Strategija pametne specializacije).
Višina sofinanciranja je 75%.